Jullov imorgon!

Visst är jag glad och så. Men det känns lite konstigt att det verkligen är jul, och dessutom jobbigt på samma gång.  Det är förresten inte julen. Jag älskar jul. Min favoritårstid på året :) Det är lovet. Att lämna allt bakom sig. Det kommer kännas märkligt att säga "Vi ses nästa år" imorgon. Det kommer låta som evigheter. Jag är uppspelt att skolan slutar imorgon. Har längtat så mycket till det ^^ Men samtidigt så känner jag mig lite deprimerad faktist. Imorgon får jag mina första betyg. Kommer bli intressant att se om jag sköter skolarbetet bra ;) Jag är bra på Engelska, så det hoppas jag att jag får bra betyg på. Imorgon när jag kommer till skolan ska vi ha avslutning i kyrkan. Sen går vi till klassrummet och fikar. Gött!
 
Tänk att det är jul på måndag. Svårt att tro. Och snart är det år 2013! Åren går så snabbt!
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad skönt med jullov:)

Sv: Tack så mycket:)

2012-12-19 @ 22:45:41
URL: http://aici.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0